پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خانه ای شیک با رنگ سال ۲۰۱۵
نوشته شده در یک شنبه 29 آذر 1394
بازدید : 342
نویسنده : admin

اگرچه انتخاب‌هایی که از سوی کمپانی‌های مختلف در مورد رنگ سال می‌شود بیش‌تر برای استفاده در طراحی داخلی خانه است، اما انتخاب پانتون به معنی انتخاب گسترده‌تر از رنگ سال است. وقتی پانتون رنگ سال را انتخاب می‌کند نه تنها از آن در طراحی داخلی استفاده می‌شود، بلکه صنایع دیگر مانند طراحی گرافیک و مد و فشن از آن بهره می‌برند. پانتون رنگ عنابی (مارسالا: Marsala) را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۵ انتخاب کرده است. از این رنگ، که به رنگ قرمز شرابی خاکی است، می‌توان به خوبی در طراحی داخلی خانه استفاده کرد.




خاطره «علی مشهدی» از پدرش
نوشته شده در شنبه 28 آذر 1394
بازدید : 264
نویسنده : admin

خبرگزاری فارس: علی مسعودی(مشهدی) که همه او را با اجرای متفاوتش در بخش استندآپ کمدی برنامه خندوانه می‌شناسند، خاطره جالبی از پدر مرحومش را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.




فال روز جمعه 27 آذر 1394
نوشته شده در شنبه 28 آذر 1394
بازدید : 268
نویسنده : admin

برای آگاه شدن از وقایع مهم پیش روی خود در روز جمعه 27 آذر 1394 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.




پرسه در کودکی
نوشته شده در جمعه 27 آذر 1394
بازدید : 286
نویسنده : admin
چندی است که دو انیمیشن محبوب کودکی ما ـ دهه پنجاهی‌ها ـ از رسانه ملی بازپخش می‌شود؛ رامکال و دهکده حیوانات. به بهانه نمایش این دو ساخته زیبا می‌خواهیم نگاهی دوباره و متفاوت به ساختار و محتوای آنها بیندازیم.



زندگی عجیب پیرمرد پنگوئنی + تصاویر
نوشته شده در دو شنبه 23 آذر 1394
بازدید : 355
نویسنده : admin


پنگوئن ، مرد پنگوئنی

آلفرد دیوید پیر مرد 79 ساله که یکی از حاشیه نشینان شهر بروکسل است بیش از 40 سال است که به صورت پنگوئن در خیابان ها رفت و آمد می کند.