پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 183
نویسنده : admin
یک دختربچه‌ی 2 ساله به خاطر یک بیماری کبدی نادر 12 ساعت از روز را زیر نور آبی‌رنگ می‌گذراند.



بازدید : 227
نویسنده : admin
دختربچه‌ای که به خاطر یک بیماری لاعلاج خانه‌نشین شده به لطف یک ربات که به‌جای او به مدرسه می‌رود اکنون فرصتی دوباره برای تحصیل پیداکرده است.



بوسیدن، باعث مرگ این کودک می‌شود + تصاویر
نوشته شده در سه شنبه 29 دی 1394
بازدید : 182
نویسنده : admin
با دختر کوچکی آشنا شوید که دچار حساسیت پوستی فوق‌العاده شدیدی است تا جایی که حتی یک بوسه‌ی کوچک برای او مرگبار خواهد بود.



کمپوتی به یادگار از تابستان
نوشته شده در دو شنبه 28 دی 1394
بازدید : 341
نویسنده : admin
میوه‌ها در ایران تنوع خوبی دارد و تقریبا همیشه میادین و مغازه‌ها پر است از میوه‌های فصل؛ از گوجه سبز و چغاله بادام و توت‌فرنگی بهار گرفته تا آلبالو، گیلاس، هندوانه، خربزه، آلو، انگور و بقیه میوه‌های افسونگر تابستان و بعد هم پرتقال، نارنگی و سیب‌های قرمز و زرد.



بازدید : 220
نویسنده : admin

 

طالع بینی سال 2016 ، طالع بینی

برای آگاهی از فال خودتان متناسب با ماه تولدتان در ادامه این مطلب با طالع بینی سال 2016 ما را همراهی کنید.




بازدید : 261
نویسنده : admin

 

ساندویچ ، مسابقه خوردن ساندویچ

سرآشپزی در اقدامی جالب اما عجیب پیشنهادی باور نکردنی به مشتریان خود داد که اگر فردی بتواند در چالش غذایی او پیروز شود غذای رایگان و 10 درصد از سود رستورانش را به صورت مادام العمر به آن فرد می دهد.




عناب و خواص این میوه ناب
نوشته شده در دو شنبه 21 دی 1394
بازدید : 1761
نویسنده : admin

عناب ، خواص عناب

عناب میوه قرمز رنگ و بسیار خوشمزه ای است که علاوه بر طمع شیرینی که دارد خواص دارویی و درمانی زیادی نیز داشته و برای درمان بسیاری از بیماری ها می توان از آن استفاده کرد.

نوشته ی کامل در ادامه ی مطلب...




بازدید : 296
نویسنده : admin

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنرمندی خلاق در ابتکاری جالب تصاویری از کشورهای اروپایی را با توجه به تصور ذهنی خود و با استفاده از قلم و جوهر طراحی کرده است. این هنرمند به گفته خودش هفته ها برای طراحی این تابلوها زمان صرف کرده است. از جمله کشورهایی که وی آن ها را به صورت مینیاتور طراحی کرده میتوان نیویورک، لندن، پاریس، آمستردام و... را نام برد.




طرحی هنری که جهانی شدند + تصاویر
نوشته شده در جمعه 11 دی 1394
بازدید : 294
نویسنده : admin
هنرمندان با استفاده از خلاقیت خود تلاش کردند تا تصاویری نقاشی های قدیمی که صرفا در معرض دید افراد محدودی قرار دارد برای عموم به نمایش بگذارند.



خمیازه کشیدن به مغز آرامش می‌دهد
نوشته شده در یک شنبه 6 دی 1394
بازدید : 261
نویسنده : admin
خمیازه که یکی از عادت های انسانی است سبب ایجاد آرامش در بدن می شود.



بازدید : 283
نویسنده : admin
انتخاب همسر از مهم ترین تصمیمات زندگی هر فردی در زندگی است، زیرا زندگی آینده فرد را رقم می زند. تشکیل خانواده سالم، متعادل و پایدار مانند انجام هر امر مهم دیگری در زندگی، به تفکر منطقی، تلاش و کوشش و تصمیم درست نیازمند است.