پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 275
نویسنده : admin

طرز تهیه خورش قیمه خوشمزه به سبک خاص

خورش قیمه غذای اصیل و قدیمی ما ایرانی هاست که برای خوشمزه شدن و جا افتاده تر آن بهتر است به یک سری از نقاطی که در زیر به آن اشاره شده است دقت کنید ، اگر تمامی این نکات را در طرز تهیه قیمه رعایت کنید می توانید بهترین طعم جا افتاده رو به خورش خود بدید که با این صورت می توان نذری های فوق العاده خوشمزه ای با این قیمه ها مهیا نمود.

خورش قیمه

آموزش درست کردن خورش قیمه

 




تمیز کردن قطعات چدنی اجاق گاز
نوشته شده در دو شنبه 16 دی 1398
بازدید : 222
نویسنده : admin

اجاق گاز چرب و کثیف علاوه بر ظاهر نازیبای خود می تواند روی آشپزی شما تاثیر منفی به همراه داشته باشد و حتی ممکن است باعث آتش سوزی شود.

اگر شما به دنبال مشاوره ای درمورد چگونگی تمییز کردن قطعات چدنی اجاق گاز در کمترین زمان ممکن هستید ، ما در اینجا برای شما تمامی روش های کاربردی را فراهم کرده ایم.

پس آستین های خود را بالا بزنید و دست به کار شوید.




نکات آشپزی حرفه ای و جدید ایرانی را بدانید
نوشته شده در یک شنبه 8 دی 1398
بازدید : 206
نویسنده : admin

با اضافه نمودن مقداری نمک به آب، به سریع تر آب پز شدن تخم مرغ ها کمک کنید

 پخت حبوبات در زمان کم

در قابلمه بزرگی مقداری زیاد آب بریزید، حبوبات را بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه با شعله زیاد بجوشانید. سپس شعله را خاموش کرده و به مدت یک ساعت اجازه دهید که حبوبات در آن آب باقی بمانند. این به معنی پخته شدن حبوبات نیست بلکه تقریبا معادل ۸-۱۰ ساعت خیساندن حبوبات است و باید بعد از یک ساعت حبوبات را به طور کامل بپزید.

ده دقیقه اول پخت باید به صورت جوشاندن سریع حبوبات باشد تا سموم نابود شوند.