پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
زبان فارسی گنجینه میراث فرهنگی جهان
نوشته شده در پنج شنبه 29 بهمن 1394
بازدید : 260
نویسنده : admin

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «تقی عابدی» افزود:زبان فارسی با قدمت چند هزار ساله از جایگاه بالایی در بین زبان های دنیا برخوردار است و تقریبا در تمامی دانشگاههای مهم دنیا تدریس می شود.

 




روش های ساده زیبایی بینی با جراحی و بدون جراحی
نوشته شده در سه شنبه 27 بهمن 1394
بازدید : 294
نویسنده : admin
زیبایی بینی ، زیبایی بینی بدون عمل

زیبایی بینی عنوانی است که در دنیای مجازی ، مجلات و مقالات پزشکی بسیار سرچ و خوانده می شود. یک متخصص در رابطه با روش های ساده پزشکی و آرایشی برای زیبایی بینی به طور کامل توضیح می دهد.




خوشگذرانی نیما شاهرخ شاهی و دوستش در ایسلند
نوشته شده در یک شنبه 25 بهمن 1394
بازدید : 261
نویسنده : admin

نیما شاهرخ شاهی ، بازیگر معروف مرد ایرانی

این روزها بازیگران در شبکه های اجتماعی با هواداران خود در ارتباط هستند، نیما شاهرخ شاهی عکسی از سفرش به ایسلند را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.




سن واقعی بازیگران مشهور سینما + عکس
نوشته شده در شنبه 24 بهمن 1394
بازدید : 847
نویسنده : admin
بازیگر ، بازیگر مشهور

در عرصه هنر بازیگرانی را داریم که سن شان بالا رفته اما چهره ی آن ها به نوعی است که افزایش سن را نشان نمی دهد . بهاره رهنما، شهاب حسینی، حامد بهداد 3 بازیگر 40 ساله سینما هستند.




اولین روز شروع زندگی متاهلی
نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394
بازدید : 363
نویسنده : admin

 

زندگی متاهلی ، متاهل شدن

چند نکته عملی برای زوج های جوانی که تازه متأهل شده اند و باید بعد از مراسم جشن ازدواج خود را برای شروع یک زندگی مشترک با یکدیگر آماده کنند.

بازدید : 8,801 نفر



مرگ اینترنت آمریکایی کلید خورد
نوشته شده در دو شنبه 19 بهمن 1394
بازدید : 293
نویسنده : admin
با افشاگری‌های ادوارد اسنودن، ناقوس مرگ "اینترنت آمریکایی" در دنیا به صدا در آمده و موجب شد کشورهای جهان به سرعت شبکه ملی اطلاعات خودشان را ایجاد کنند اما با کمال تعجب دولت یازدهم علی‌رغم تاکید رهبر معظم انقلاب آن را از برنامه ششم توسعه حذف کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مثل بسیاری از فناوری‌های دیگر فضای مجازی در غفلت مسئولین بدون پیوست فرهنگی وارد کشور شد. همین عدم پیوست فرهنگی باعث شد تا آسیبهای فرهنگی اجتماعی این پدیده روز به روز بیشتر شود. تاکیدات چندباره مقام معظم رهبری نیز گویا نتوانسته مسئولان مربوط را از خواب سنگین بیدار کند و گویی که برخی خود را به خواب زده اند! حذف بودجه شبکه ملی اطلاعات از برنامه ششم توسعه، شاهد این مدعا است.اما شاید بتوان بزرگترین آسیب فضای مجازی را تغییر خزنده سبک زندگی ایرانی‌ها و به خصوص جوانان دانست. به گونه ای که برخی کارشناسان امور اجتماعی متهم ردیف اول در خیانتهای خانوادگی را گسترش بدون برنامه شبکه‌های اجتماعی غیر ایرانی می داننند.




بازداشت 6 فرانسوی که قصد سفر به سوریه داشتند
نوشته شده در یک شنبه 18 بهمن 1394
بازدید : 265
نویسنده : admin
6 فرانسوی که خود را برای عزیمت به سوریه آماده می کردند، دیروز (سه شنبه) در شهر «لیون» واقع در جنوب شرق فرانسه بازداشت شدند.




پیش نیاز بهبود روابط اقتصادی چیست؟
نوشته شده در شنبه 17 بهمن 1394
بازدید : 228
نویسنده : admin
عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران ترمیم روابط سیاسی توسط دولت با کشورهای جهان را پیش نیاز جذب سرمایه گذاری خارجی عنوان کرد.

سید حسین سلیمی عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به باز شدن درهای اقتصاد پس از اجرای برجام گفت: در قدم اول باید دولت ارتباط سیاسی خود با کشورهایی که در زمان تحریم با آنها ارتباطی نداشتیم را ترمیم کند .



بازدید : 623
نویسنده : admin

 

امین حیایی ، نیلوفر خوش خلق

انتشار عکسی از امین حیایی در یک جشن عروسی در صفحات اجتماعی باعث بوجود آمدن شایعاتی مبنی بر جدایی او از همسرش و ازدواج سوم “امین حیایی” را رقم زد.




بازدید : 654
نویسنده : admin

 

نوزاد عجیب الخلقه ، نوزاد عجیب

نوزادی عجیب الخلقه در شمال کشور هند متولد شد . نوزاد دختر با چشمان برآمده با یک نصفه سر متولد شد به گفته ی پزشکان از نوعی معلولیت عجیب رنج می برد.




موج سرما تا آخر هفته در کشور
نوشته شده در پنج شنبه 8 بهمن 1394
بازدید : 260
نویسنده : admin
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی کشور، وضعیت بارش امروز را تشریح کرد و گفت: بارش‌ها، امروز در شمال بوشهر، غرب فارس، شرق خوزستان، شمال خراسان رضوی، اردبیل و گیلان شدت خواهد داشت.

 به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی کشور، وضعیت بارش امروز را تشریح کرد.




قیمت سکه و ارز شنبه + جدول
نوشته شده در سه شنبه 6 بهمن 1394
بازدید : 268
نویسنده : admin
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز شنبه منتشر شد.



بازدید : 233
نویسنده : admin
آرایشگری می‌تواند شغلی تکراری و خسته‌کننده باشد اما یک آرایشگرِ جهانگردِ روسی روشِ بی‌نظیر را برای هیجان بخشیدن به کارش پیداکرده است.



بازدید : 206
نویسنده : admin

 

پشت بام تهران ، پشت صحنه پشت بام تهران

سریال “پشت بام تهران” که این روزها محله نیاوران پذیرای عوامل این سریال است یکی از پرمخاطب ترین سریالهای سالهای اخیر خواهد بود. این مجموعه از بازیگران تا عوامل پشت صحنه بسیار حساب شده و دارای کارنامه پربار می باشند.