پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی دیدنی‌های جزایر تورکس و کایکوس
نوشته شده در سه شنبه 19 فروردين 1399
بازدید : 227
نویسنده : admin

جزایر تورکس و کایکوس یک کشور کوچک است که در حوزه دریای کارائیب و در نزدیکی باهاما و هائیتی واقع شده است. سرشماری هایی که در سال 2017 صورت گرفته نشان می دهد که این کشور زیبا جمعیتی در حدود 30 هزار نفر دارد. از کاکبرن تاون به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی جزایر تورکس و کایکوس دلار بوده و مردمش به زبان انگلسی صحبت می کنند. این کشور جزیره ای در واقع یکی از مستعمره های پادشاهی بریتانیای کبیر می باشد. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های گردشگری جزایر تورکس و کایکوس بیشتر آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

جاذبه های گردشگری جزایر تورکس و کایکوس




طرزتهیه سوپ شیر
نوشته شده در شنبه 16 فروردين 1399
بازدید : 245
نویسنده : admin

مواد لازم برای سوپ شیر
سینه مرغ متوسط 2 عدد
جو پرک 200 گرم (2 پیمانه)
قارچ 500 گرم
هویج متوسط 3 عدد
شیر 1 لیتر
نمک 3 قاشق چایخوری
زردچوبه 2 قاشق چایخوری
پیاز درشت 2 عدد

سوپ شیر




بازدید : 201
نویسنده : admin

در خصوص محل دفن پیکر مطهر برخی از ائمه اطهار علیهم السلام مطالبی نقل می‌شود. ازجمله گاهی گفته می‌شود که مرقد حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام در محلی به نام مزار شریف در افغانستان کنونی است. این مطلب را به این دلیل نقل می‌کنند که از آن مکان شاهد کرامت‌هایی بوده‌اند و تعدادی از بیماران در اثر دعا و نیایش در آن مکان، شفا گرفته‌اند.

 با استناد به کتاب نکته‌های ناب از آیت‌الله‌العظمی محمدتقی بهجت رحمه‌الله علیه، مطلبی را استخراج کرده ایم که نشان‌دهنده حقیقت ماجرا در خصوص مزار شریف و نسبت داشتن آن امیر مؤمنان علیه السلام است.

لازم به توضیح است که کتاب مذکور بخش‌هایی از فرمایشات آیت‌الله‌العظمی بهجت رحمه‌الله علیه است که رضا باقی زاده آن را گردآوری کرده و پس از تائید دفتر معظم له توسط انتشارات کمال اندیشه چاپ و منتشر کرده است.

 




آشنایی با دیدنی‌های کشور گویان فرانسه
نوشته شده در شنبه 9 فروردين 1399
بازدید : 183
نویسنده : admin

گویان فرانسه یکی از کوچک ترین کشور های قاره آمریکا است که در شمال قسمت جنوبی این قاره واقع شده است. سرشماری هایی که در سال 2010 صورت گرفته نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 250 هزار نفر دارد. البته باید بدانید که گویان فرانسه کشوری مستقل نیست و در واقع بخشی از جمهوری فرانسه می باشد. با این حال، از کاین به عنوان بزرگترین شهر در این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی گویان فرانسه فرانک است و مردمش به زبان فرانسوی صحبت می کنند. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های گردشگری گویان فرانسه بیشتر آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.




بازدید : 197
نویسنده : admin

زندگینامه ژوزه مورینیو سرمربی سابق رئال

  • نام کامل :ژوزه ماریو دوس سانتوس فلیکس مورینیو

  • متولد : 26 ژانویهٔ 1963 ‏(56 سال)

  • محل تولد :پرتغال

  • فعالیت فعلی :مربیگری

  • پست گذشته :هافبک

ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو و همسرش

ژوزه مورینیو سرمربی کارکشته ی اروپایی

مورینیو همسرش (ماتیلدا فاریا) که متولد آنگولاست، را در ستوبال پرتغال و در زمانی که نوجوان بود، دید. این دو در سال 1989 با هم ازدواج کردند. نخستین فرزندشان، یک دختر بود که در سال 1996 به دنیا آمد و مورینیو به رسم مذهبی خود، نامش را از روی نام همسرش انتخاب کرد و ماتیلدا نهاد.