پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قدبلندترین افسر پلیس جهان با بیش از 2 متر قد +عکس
نوشته شده در دو شنبه 19 اسفند 1398
بازدید : 257
نویسنده : admin

قدبلندترین افسر پلیس جهان با بیش از 2 متر قد +عکس

 
جاگدیپ سینگ با قد ۲ متر و ۲۸ سانتیمتری خود به عنوان قدبلندترین افسر پلیس جهان شناخته می‌شود.

اگر کسی دلش بخواهد با قدبلندترین افسر پلیس یک عکس سلفی بیندازد احتمالا به یک نردبان نیاز خواهد داشت چون قدبلندترین افسر پلیس در هند زندگی می‌کند و قدش 2 متر و 28 سانتیمتر است. جاگدیپ سینگ، افسر پلیس ترافیک شهر پنجاب هند ادعا می‌کند به عنوان بلندترین افسر پلیس جهان می‌تواند هر تخلفی که در خیابان‌های این شهر رخ می‌دهد را زیر نظر بگیرد.

584125122 jazzaab net قدبلندترین افسر پلیس جهان با بیش از 2 متر قد +عکس



بازدید : 205
نویسنده : admin

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

امروز با معروف ترین سلبریتی هاي مسلمان و همچنین سلبریتی هایي کـه علاقه خود رابه دین اسلام نشان داده اند آشنا میشویم. همچنین امروز با بی ادعاترین و خاکی ترین سلبریتی ها نیز آشنا میشویم. در ادامه از جانت جکسون و اسنوپ داگ مسلمان گرفته تا اما واتسون و ریتا اورا بی ادعا و خاکی، با این چهره هاي مشهور بیشتر آشنا میشویم. با پارس ناز همراه بمانید.

اسلام آوردن این سلبریتی‌ها در نوع خود جالب توجه اسـت چرا کـه باوجود ثروت و مکنت بازهم آرامش و رستگاری را در اسلام پیدا میکنند. در همین ابتدا بـه این نکته اشاره کنیم «بعضی از سلبریتی‌ هاي این لیست مسلمان شدن خودرا رسما اعلام نکرده‌ اند» اما بـه شیوه‌هاي مختلف از گرویدن بـه اسلام خبر داده‌اند و از آنجایی کـه بازار شایعات همیشه داغ اسـت در نتیجه نمیتوان نظر قطعی در خصوص مسلمان‌ شدن برخی آن‌ها صادر کرد.

مسلمان شدن محمد علی کلی

نخستین سلبریتی سرشناسی کـه دراین لیست بـه او اشاره می کنیم کسی نیست بـه غیر از محمد علی کلی. وی کـه بی شک می‌شناسیدش برترین بوکسور تاریخ بودو در بیرون از رینگ بکس نیز بعنوان یک فعال مدنی و فردی تأثیرگذار شناخته میشد. محمد علی درسال 1962 با الیجا محمد آشنا شد و همین آشنایی باب گرویدن کلی بـه اسلام رابه روی او باز کرد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها