پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آبشار سردابه
نوشته شده در چهار شنبه 28 مهر 1395
بازدید : 277
نویسنده : admin

آبشار سردابه در 28 کیلومتری غرب شهر اردبیل واقع شده است. ارتفاع آن حدود 15–20 متر و حجم جریان آن نسبتاً اندک و محدود به خروجی چند چشمهٔ بالادست است. این آبشار از جاذبه های گردشگری استان اردبیل است [1] این آبشار در نزدیکی آبگرم معدنی سردابه قرار دارد. دمای آبشار سردابه در حدود 35 درجه سانتی گراد است. این مکان یک منطقه طبیعی در دامنه های سبلان و از سالیان دراز در این منطقه موجود می باشد. چشمه سردابه در 25 کیلومتری شمال غرب شهر اردبیل، در روستای سردابه واقع شده است. ارتفاع چشمه از سطح دریا 1840 متر است و چشمه در روی دامنه قرار دارد. ظاهر آب شفاف، کمی ترش مزه و بیرنگ می باشد. از کاتیون های آن سدیم و کلسیم و از آنیون های آن سولفات و بی کربنات است.

برگرفته از ویکی پدیا 

 

آبشار سردابه کجاست,عکس های آبشار سردابه اردبیل




سام درخشانی
نوشته شده در چهار شنبه 28 مهر 1395
بازدید : 282
نویسنده : admin

سام درخشانی  دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

برگرفته از ویکی پدیا

 




دکوراسیون داخلی آشپزخانه از ابعاد مختلف
نوشته شده در دو شنبه 26 مهر 1395
بازدید : 239
نویسنده : admin

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ، دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

دکوراسیون داخلی آشپزخانه از انتخاب رنگ کابینت تا طراحی و اجرای اجزای داخلی کشوها و طبقات همه نیازمند داشتن ایده ای خلاقانه است.

 




نحوه تمیز کردن و استریل نمودن آشپزخانه
نوشته شده در شنبه 17 مهر 1395
بازدید : 233
نویسنده : admin


آشپزخانه ، استریل کردن آشپزخانه

در این مطلب به شما کمک می کنیم تا بتوانید نقطه ها و وسایلی را در آشپزخانه تان شناسایی کنید که ممکن است سبب بروز بیماری در شما شوند.



انتخاب جنسیت فرزند قبل از بارداری
نوشته شده در شنبه 17 مهر 1395
بازدید : 270
نویسنده : admin
انتخاب جنسیت ، جنسیت فرزندان
بسیار شنیده ایم که جنسیت بچه مهم نیست فقط سلامتی مهمه. اما تا چه میزان اعتقاد قلبی نسبت به این موضوع داریم. باهم نحوه افزایش احتمال تعیین جنسیت فرزند را بررسی می کنیم.



چگونه دویدن را شروع کنیم؟
نوشته شده در دو شنبه 12 مهر 1395
بازدید : 187
نویسنده : admin

 

دویدن برای لاغری

 

دویدن سخت است. همانطور که این ضرب المثل می‌گوید "اگر آسان بود، همه آن را انجام می‌دادند”. با اینحال این روزها بنظر می‌رسد که همه در حال انجام دادن آن هستند، پس چرا اغلب بسیار سخت و ناراحت کننده بنظر می‌رسد؟ اگر متوجه شده‌اید که در هر بار دویدن، عقب می‌مانید، این تغییرات را در روال دویدن‌تان اعمال کنید. ترکیب کردن چند مورد از این نکات، باعث خواهد شد که دوی بعدی‌تان، آسان‌تر و لذت بخش‌تر شود.




بازدید : 196
نویسنده : admin

کشف سکه‌

حفاری باستان‌شناسان در زیر خرابه‌های قلعه‌ای باستانی در ژاپن با کشف سکه‌های مربوط به امپراطوری روم باستان تحت تأثیر قرار گرفته است.
 
 بر اساس گزارش CNN، باستان‌شناسان طی حفاری‌هایی که در زیر این قلعه مخروبه در جزیره اوکیناوای ژاپن از سال 2013 آغاز کرده‌اند موفق شدند سکه‌های نادر متعلق به 400 سال پیش از میلاد کشف کنند که موجبات تعجب آنها را فراهم کرده است.

کشف سکه‌ای که موجب شگفتی باستان‌شناسان شد!+عکس




جوکهای جدید و خنده دار تلگرام
نوشته شده در چهار شنبه 7 مهر 1395
بازدید : 263
نویسنده : admin

جوک خنده دار و باحال, طنز تلگرام, مطالب طنز و خنده دار, جوکهای تلگرام




فال حافظ آزاده نامداری! + عکس
نوشته شده در سه شنبه 6 مهر 1395
بازدید : 253
نویسنده : admin
آزاده نامداری ، فال حافظ
آزاده نامداری، مجری برنامه های رادیو و تلویزیون ایران در صفحۀ شخصی خود متنی از فال حافظش منتشر کرد که کمی برایش عجیب بود.



آشنایی با ۱۲ ماده غذایی ضدپیری
نوشته شده در سه شنبه 6 مهر 1395
بازدید : 273
نویسنده : admin

 

 میوه های ضد پیری, مواد ضد پیری

رعایت یک رژیم غذایی سالم همانند یک راز سر به مهر نیست بلکه توصیه ای همیشگی محسوب می شود که البته بسیاری از ما آن را نادیده می گیریم. مواد غذایی که روزانه و به طور مرتب مصرف می کنیم می توانند نقشی تاثیرگذار در افزایش طول عمر ما داشته باشند.




چه کنیم که پر انرژی تر باشیم ؟
نوشته شده در شنبه 3 مهر 1395
بازدید : 189
نویسنده : admin

جملات انرژی مثبت

 اگر همیشه احساس خستگی می کنید، تنها یک تغییر در چیزی که می خورید (رژیم غذایی) یا تغییر در کارهایی که در طول روز انجام می دهید (الگوی رفتاری)، می تواند تمام آن چیزی باشد که شرایط شما را هم متحول می کند.