پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصاویری از حضور تماشاگران ایرانی در مالزی!
نوشته شده در سه شنبه 25 آبان 1395
بازدید : 232
نویسنده : admin

در آستانه بازی با سوریه ایرانی ها برای حمایت از تیم ملی راهی ورزشگاه شده اند.

 




بازدید : 190
نویسنده : admin

سردار فضلی در نشست خبری: داعش و تکفیری‌ها را دائما رصد می‌کنیم 

سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) در نشست خبری که صبح امروز در پاتوق خبر بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و مستضعفین عالم، خود را با تمرینات رزمی و دفاعی آماده نگه می‌دارند.




عکسی که تبعید شدن احسان حدادی را تکذیب می‌کند!
نوشته شده در چهار شنبه 5 آبان 1395
بازدید : 196
نویسنده : admin

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران که تحت عمل جراحی قرار گرفته بود به همراه بهداد سلیمی کمیل قاسمی به کیش سفر کرده و به ریکاوری پرداخته است.

حدادی پس از المپیک به خاطر عملش به آمریکا رفت و به ایران بازگشت.

حدادی به خاطر پرونده قضایی چند ماهی را به جنوب ایران تبعید شده بود ولی به گفته وکیلش تبعید او به پایان رسیده و مشکلی برای حضور در تهران نخواهد داشت.




خورش قورمه سبزی درست کنید
نوشته شده در شنبه 1 آبان 1395
بازدید : 407
نویسنده : admin

قورمه سبزی یا قُرمه سبزی از نامی ترین و مردم پسندترین خورش های فارسی زبانان و یکی از خوراک های ملی ایران است و در افغانستان نیز این نوع غذا رایج و پرطرفدار می باشد به خصوص در غرب افغانستان، شهر هرات. این خورش از سبزی قرمه، گوشت قرمز ، لیموی عمانی و لوبیا قرمز یا لوبیا چیتی آماده می شود.

منبع : ویکی پدیا