موج سرما تا آخر هفته در کشور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
موج سرما تا آخر هفته در کشور
نوشته شده در پنج شنبه 8 بهمن 1394
بازدید : 263
نویسنده : admin

 
وی با بیان اینکه امروز بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس، برخی مناطق جنوب، نواحی مرکزی، سواحل دریای خزر، شمال شرق به صورت پراکنده در شمال غرب، غرب، شرق و دامنه‌های البرز ادامه خواهد داشت، اظهارکرد: از بعدازظهر امروز در جنوب غرب و جنوب کشور از ناپایداری کاسته می‌شود و با نفوذ جریان‌های شمالی بر مقدار بارش‌ها در سواحل دریای خزر افزوده می‌شود و دریای خزر مواج خواهد شد.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا بارش‌ها در سواحل دریای خزر، شمال غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق و برخی مناطق غرب کشور ادامه خواهد داشت، گفت: در این روز هوای سرد نیمه غربی و نیمه شمالی کشور را فرا می‌گیرد.
 
وی افزود: امروز بارش‌ها در شمال بوشهر، غرب فارس، شرق خوزستان، شمال خراسان رضوی، اردبیل و گیلان شدت خواهد داشت.
 
به گفته وظیفه، آسمان تهران امروز نیمه ابری، در بعضی ساعات بارش پراکنده، گاهی رعد و برق، در ارتفاعات بارش برف و فردا، نیمه ابری، همراه با وزش باد، اوایل شب ابری همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
 
پایداری موج سرما تا آخر هفته در کشور
 

همچنین کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: از فردا بعدازظهر از میزان بارش‌ها کاسته می شود و کاهش دما در بیشتر مناطق کشور محسوس است.
 
ضرابی افزود : امروز آسمان تهران نیمه ابری و بیشتر بارش ها در تهران مختص ارتفاعات و شهرهای شمالی استان تهران است.
 
منبع:تابناک
انتهای پیام/





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: